Liceul Tehnologic Vinga Profil serviciiSpecializarea – Tehnician in activitati economiceClasa a IX-a – 1 clasaLocuri – 24
„Măsuri integrate pentru comunitatea roma din județul Arad” Inspectoratul Școlar Județean Arad anunță lansarea proiectului cu finanțare europeană „Măsuri integrate pentru comunitatea roma din județul Arad” cofinanțat din Fondul Social European Plus (FSE+)prin Programul Educație și Ocupare 2021–2027, Acțiunea ESO4.10 Mai departe …
Liceul Tehnologic Vinga PAS 2025-2028
1. Introducere și Context Proiectul intitulat „DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEHNOLOGIC VINGA” a fost implementat de Liceul Tehnologic Vinga și reprezintă un pas important în direcția modernizării actului educațional, prin integrarea tehnologiilor digitale în procesul de predare-învățare. Proiectul se înscrie în Mai departe …
Anunț finalizare implementare proiect „DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEHNOLOGIC VINGA” – LICEUL TEHNOLOGIC VINGA Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” 04.12.2025 LICEUL TEHNOLOGIC VINGA, în calitate de Beneficiar, anunță implementarea cu succes a proiectului Mai departe …
Anunț începere implementare proiect „DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEHNOLOGIC VINGA” – LICEUL TEHNOLOGIC VINGA Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” 10.12.2023 LICEUL TEHNOLOGIC VINGA, în calitate de Beneficiar, anunță demararea proiectului „DOTAREA CU LABORATOARE Mai departe …
Adresa M.E.C nr. 85/12.09.2025 privind acordarea tichetelor sociale pentru sprijin educațional, conform O.U.G. nr. 83/2023.Pentru anul școlar 2025–2026, nu au intervenit modificări cu privire la aplicarea prevederilor OUG nr. 83/2023.Procedura de înregistrare a cererilor pentru cardurile sociale educaționale rămâne aceeași Mai departe …
H O T Ă R Â R E pentru aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor și cuantumul acestora
O R D I N privind structura anului școlar 2025-2026
Procedura Operationala de Admitere etapa a II-a Precizari privind etapa a II-a de Admitere 2025